Querencia For All

Welcome to Fiction Heaven

 

~*~*~ وبلاگ پشتیبان کوئرنسیا ~*~*~

 

 

این وبلاگ صرفا یه جایگزین برای زمانیه که وبلاگ اصلی به هر دلیلی از دسترس خارج شه

پس در حال حاضر فعالیتی نداریم گوگولیا :)

 

ولی اگه سایت اصلی بسته شه فیکشن ها اینجا ادامه پیدا میکنه پس میتونین فالو کنین که بعدا گمم نکنین (^-^)

 

 

:::آدرس وبلاگ اصلی:::

Querencia

 

 

Q. Moon
Q. Moon
Wednesday, 22 February 2023، 06:12 PM
۷
Find My Comment
۷ عدد دیدگاه تا به حال به ثبت رسیده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    اره دیگه فقط اینجا نیومده بودم.
    7 July 23، 22:05
  • Q. Moon
    Q. Moon
    که خدا رو صد مرتبه شکل این مشکل هم حل شد U-U
    Admin 22 July 23، 09:36
  • Baby Bunny
    Baby Bunny
    کمکم کنید دارم تو اکلیل و رنگین کمون غرق میشمم

    هوراااا این لنتی نباشه من هی کامنت میدم توهم نمیتونی جلو دهنمو بگیرییییی رز آبی مننن:)
    Website 3 June 23، 14:47
  • Q. Moon
    Q. Moon
    *شیرجه زدن برای نجات دادنت*

    چرا باید جلوتو بگیرم خرگوشکم؟ من عاشق پیاماتم :)) 3>
    Admin 13 June 23، 10:19
  • Baby Bunny
    Baby Bunny
    باور من من غیره قابل پیشبینی ترین و وراج ترین کسیم که اینجا حضور داره:)

    الهی من بوگردم همین شیمی چیه که داره همه رو به فاخ میده..

    آرهههه.. برو جای تنظیمات بلاگت شاید بشه برش داشت..
    بلاگ من داره آیا؟!
    Website 2 June 23، 16:28
  • Q. Moon
    Q. Moon
    به باور من
    تو کیوت ترین خرگوش توی قلبمی :)

    فکر میکردم برداشتنی نیست
    ولی الان که گفتی رفتم چکیدم و برداشتمش 🥲
    تنک یووووو
    Admin 3 June 23، 07:45
  • Baby Bunny
    Baby Bunny
    لا‌جی بولالا
    اینجا چه باحاله آدمو یاد درون اتم ها میندازه نمد چرا

    فاک اینجام که کد امنیتی هست:/
    Website 30 May 23، 23:04
  • Q. Moon
    Q. Moon
    عه.. فکر نمیکردم کسی اینجا کامنت بده :))
    نگو درون اتم که امتحان شیمی دارم دلم خونه😔😔

    لامصب همه جا هست.. گوگل بدجوری داره دنبال عشق رباتش میگرده ://
    Admin 31 May 23، 06:10
  • Q. Moon
    Q. Moon
    Azmayeshi 3
    Website 30 May 23، 18:12
  • Q. Moon
    Q. Moon
    Azmayeshi 2
    Website 30 May 23، 18:10
  • Q. Moon
    Q. Moon
    آزمایشی 1
    Website 30 May 23، 17:36
Made By Farhan TempNO.6